Kundeservice 

I Beth's Beauty er vi opptatt av å gi alle våre kunder den beste servicen. Vi er her for å hjelpe deg!


Beth's Nettbutikk

Telefon: 22 55 53 80 tast 3 (hverdager kl. 10-14).

Mail: nett@beths.no

Beth's Beauty

Telefon: 22 55 53 80 tast 1 og velg ønsket avdeling.

Mail: Se nederst på vår nettside for de ulike avdelingene. 

Beth's Medispa

Telefon: 22 55 53 80 tast 2 og velg ønsket avdeling. 

Mail: medispa@beths.no


FAQ - Ofte stilte spørsmål & svar


Har dere samme tilbud og kampanjer på nett som i butikk?
Ja, i utgangspunktet har vi det. Noen ganger kan det være at sortiment på nett og butikk er ulikt, men tilbudene skal alltid være de samme.

 

Hvorfor trenger jeg tilgang på å kjøpe visse produkter og hvordan får jeg det?
Det kreves tilgang for å kjøpe produkter fra ZO Skin Health, Noon Aesthetics og SkinBetter Science på beths.no. Dette er medisinske merker hvor vi er pålagt fra leverandør å ha en konsultasjon før bruk av produktene. En konsultasjon kan du enkelt få over telefon eller på e-post. Slik sikrer vi deg som kunde den tryggeste og beste opplevelsen ved bruk av de medisinske produktene.

 

Hvilke produkter skal jeg velge?
Vi tilbyr alltid gratis konsultasjon over telefon, i butikk eller på e-post dersom du har behov for hjelp med å velge de beste produktene tilpasset din hud. Kontaktinformasjon til de forskjellige avdelingene finner du øverst her eller så kan du skrive til oss via kontaktskjema her.

 

Er all veiledning kostnadsfri?
Ja, veiledning/konsultasjon over telefon og/eller e-post er alltid kostnadsfri. 

 

Kan jeg sende bestillingen min til en annen person?
Ja, du kan selv velge leveringsadresse når du gjør et kjøp i nettbutikken. Dersom du ønsker å sende bestillingen din til en annen person fyller du enkelt ut mottakerens informasjon under feltet for "Leveringsadresse". Husk å være obs på at mottaker er folkeregistrert på adressen dersom du velger fraktalternativet "Bring Pakke i Postkassen". Ønsker du å lese mer om fraktalternativene kan du gjøre det her.  

 

Hvordan betaler jeg med poeng?
For å betale med poeng må du først være innlogget på brukeren din i nettbutikken. Deretter legger du til ønskede produkter i handlekurven og fortsetter til kassen. I kassen vil du nederst finne alternativet "Anvend/Bruk Poeng", som gir deg mulighet til å betale med poeng.

 

Hvor finner jeg informasjon om poeng?
Informasjon om poeng og kundeklubben finner du her og her.

 

Hvor mye poeng har jeg?
For å finne poengene dine logger du deg inn på brukeren din i nettbutikken og trykker deretter
i venstre meny på "Mine belønningspoeng".

 

Hva blir poengene mine i kroner?
200 poeng tilsvarer 1 kr i rabatt. Du deler derfor poengene dine på 200 for å finne ut hva du får i rabatt. Eksempelvis blir 50000 poeng = 50000/200 = 250 kroner i rabatt. 


Hvilke betalingsmetoder har dere?
På Beths.no kan du velge å betale med Klarna, Vipps eller Kredittkort/Debetkort.

 

Betaler jeg frakt og hvilke fraktalternativer har dere?
Vi tilbyr fri frakt over 300 kr. Du kan velge å få pakken din sendt med Bring Pakke i Postkassen, Bring Pakke til Hentested (Klimanøytral) eller Helthjem. Pakker kan også hentes i vår avdeling Gabels Gate 11 med Klikk & Hent. Detaljerte fraktalternativer og priser finner du her.

 

Hvor lang leveringstid er det?
Din bestilling pakkes normalt innen 24 timer på hverdager og sendes deretter til valgt speditør. Forsendelser tar normalt 1 til 7 virkedager (ikke ink. helg og helligdager) avhengig av valgt levering og postnummer. For mer detaljert leveringsinformasjon les her

 

Har bestillingen gått igjennom?
Ordrebekreftelsen sendes til din e-post kort tid etter bestillingen din er registrert, når du har mottatt denne kan du være sikker på at bestillingen din har gått igjennom.

 

Jeg fikk ingen ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelsen sendes til din e-post kort tid etter bestillingen din er registrert. Ved høyt trykk på nettsiden kan det ta litt lengre tid, så vi ber deg om å sjekke e-posten din et par timer etter bestilling dersom du ikke mottar ordrebekreftelsen med en gang. Dersom du fortsatt ikke mottar ordrebekreftelsen din innen noen timer og du ikke finner den i søppelpost er du velkommen til å kontakte oss i nettbutikken på t
elefon: 22 55 53 80 tast 3 eller e-post: nett@beths.no.

 

Kan jeg legge til et produkt på bestillingen min?
Nei, det er dessverre ikke mulig. En løsning kan være å legge inn en ny ordre med produktet du ønsker å legge til. Hvis du deretter er kjapt ute med å gi oss beskjed på
telefon: 22 55 53 80 tast 3 eller e-post: nett@beths.no, så kan det være vi rekker å sende de to ordrene i samme pakke. Alternativt kan vi kansellere bestillingen, slik at du kan legge inn en helt ny bestilling. 

 

Kan jeg fjerne et produkt, bytte eller endre bestillingen min?
Nei, det er dessverre ikke mulig. Dersom bestillingen fortsatt ikke er pakket eller sendt så kan vi kansellere bestillingen, slik at du kan legge inn en helt ny bestilling. Gi oss beskjed på telefon: 22 55 53 80 tast 3 eller e-post: nett@beths.no.

 

Jeg angrer på kjøpet mitt, hva gjør jeg?
Gi oss beskjed på telefon: 22 55 53 80 tast 3 eller e-post: nett@beths.no. Dersom bestillingen fortsatt ikke er pakket eller sendt så kan vi kansellere bestillingen din. Skulle pakken allerede være på vei til deg, blir du nødt til å benytte deg av returretten. Du kan lese mer om retur her.

 

Hvordan returnerer jeg en bestilling?
Du kan lese om vilkårene for retur og hvordan man returnerer her.

 

Betaler dere frakten ved retur?
Du betaler selv for og bestiller frakt ved en retur. Les mer her

 

Hvordan reklamerer jeg på en vare?
Det gis full reklamasjonsrett etter gjeldende lover for alle mangler ved varen. Under enhver omstendighet plikter kjøper å reklamere innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten eller har spørsmål om reklamasjon, må du kontakte kundeservice telefon: 22 55 53 80 tast 3 eller e-post: nett@beths.no

 

Kan jeg betale med gavekort i nettbutikken?
Nei, våre gavekort er foreløpig kun til bruk i fysisk butikk og på behandlinger.

 

Kan dere garantere ekte produkter?
Ja, vi kan garantere at våre produkter er ekte. Beth's Beauty er en autorisert forhandler av alle varemerker vi selger.