Laster inn...

Levering

Vi sender våre pakker med Posten og Helt Hjem.

Helthjem- hjemlevering

Med helthjem vil pakken din leveres til din postkasse eller dørmatte i løpet av natten med avisbudet. Normal leveringstid er 1-3 dager i sentrale byer. I mindre sentrale områder vil det kunne tilkomme et tillegg på 1-3 leveringsdager. Du kan spore pakken din LINK med sporingsnummer du får på mail fra oss. Du behøver ikke å være hjemme for å motta leveransen og vil få en automatisk SMS når pakken er levert til din adresse.

Hvis budet opplever problemer med å komme inn til din postkasse eller den er full, eller om Helthjem ikke har bud på det postnummeret du bor på - vil pakken bli levert til nærmeste utleveringssted i samarbeid med Postnord. Dette gjelder også pakker som er for store, eller veier over 5 kg. Du vil da få en SMS med beskjed om dette. Pakker som blir omgjort til hent i butikk kan spores LINK

Posten

Sendes til nærmeste postkontor. Kan spores her LINK Du får en sms når pakken er klar til henting.

Uavhentet pakke

Om du ikke henter pakken din ser vi oss nødt til å belaste deg for returfrakt og for eventuell ny forsendelse 150 kr. Vi vil med dette ikke ha noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Restbeløpet blir kreditert kort tid etter at pakken er kommet i retur. Ønsker du forsendelsen sendt på nytt må selv stå for frakten.

Hvor lang tid tar frakten?

Forsendelser tar normalt 1-4 virkedager (ikke inkludert helg og helligdager) Vi sender ut ordrer fra vårt lager alle hverdager og har kort tid fra ordren kommer inn til den er pakket. Vi tar forbehold om det er unormalt høyt trykk hos oss ved spesielle høytider.

Betaling

Du mottar en ordrebekreftelse på mail og vi legger også med en i forsendelsen. Fakturaen mottar du fra KLARNA på e-post. Vi anbefaler å laste ned Klarna appen for en enkel oversikt.

Hos oss kan du betale med kort eller Klarna. Betaler du med kort blir beløpet belastet når du fullfører kjøpet. Betaler du med klarna blir fakturaen sendt på mail til deg fra KLARNA, og du kan velge å dele opp betalingen din hvis ønskelig, så fremt ikke annet er avtalt. Ved manglende betaling påløper det til enhver tid fastsatte renter i henhold til forsinkelsesrenteloven, samt evt. inndrivelseskostnader. Om ikke annet fremgår på fakturaen, er faktura- og betalingsoppfølgning overdratt til KLARNA. Vi har salgspant i de leverte produkter inntil betaling inkludert renter og omkostninger er betalt i sin helhet.

Porto

Porto kommer i tillegg på hver forsendelse i henhold til gjeldende satser, så fremt ikke annet er avtalt. Vi gir fri frakt på ordre over kr 300,-

Angre – og returrett

Du er beskyttet av angrerettloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må altså produktet returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet. Vi krediterer hva du betalte for varen, minus frakt, når den kommer til oss. Du må selv stå for returkostnadene. Returneres til: Beth’s Beauty, Niels Juels gate 38, 0257 Oslo. Du kan lage og bestille retur lapp på postnord ved bruk av koden “BETHS”

LINK. (Scroll litt ned) Legg ved utfylt skjema (last ned her)

Ved heving av kjøp og benyttelse av angrefrist, refunderer vi ordresummen, minus frakt, innen 14 dager fra varen er mottatt hos oss.

Reklamasjon

Det gis full reklamasjonsrett etter gjeldende lover for alle mangler ved varen. Under enhver omstendighet plikter kjøper å reklamere innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten eller har spørsmål om reklamasjon, må du kontakte Kundeservice nett@beths.no eller tlf. 92090669